Šiandien, kai informacinės technologijos yra taip smarkiai pažengusios, savo veiklą vystyti internetinėje erdvėje jau tapo norma. Tai suteikia laisvę dirbti iš bet kurio pasaulio kampelio, sutaupyti nemažai kaštų, kuriuos išleistumėte fizinės parduotuvės išlaikymui, patiems kurti savo grafiką ir jį derinti su kitomis veiklomis, asmeniniu tobulėjimu. Žinoma, norint, kad jūsų verslas būtų sėkmingas, jis turi išsiskirti iš kitų. Kadangi elektroninių parduotuvėlių, tinklaraščių ir įvairių portfelio tipo puslapių internete tiesiog knibždėte knibžda, būti pastebėtiems gali padėti Google reklama. Ji ne tik suteikia galimybę pakilti į vienas aukščiausių paieškos pozicijų ir taip sutraukti ganėtinai nemažą lankytojų srautą, bet ir duoda skirtingus, pagal poreikius atsirenkamus reklamos kanalus. Kokie jie?
GDN . GND (angl. Google Display Network) – tai galimybė reklamuotis kitose internetinėse svetainėse. Tai ypač naudinga įvairioms elektroninėms parduotuvėms, kurios tokiu būdu gali pranešti apie jose vykdomas akcijas, pritraukti naujų lankytojų, gerinti pardavimus. Beje, atlikus savo potencialių klientų elgsenos modelio analizę, galima nesunkiai nuspėti, kokios svetainės tarp jų yra populiariausios, todėl Google reklama, kurios šaltinis – kiti puslapiai – atveria kelią į tikslinę ir jūsų prekę ar paslaugą įsigyti suinteresuotą lankytojų grupę.
Gmail. Gmail – tai Google korporacijos teikiama el. pašto dėžutė, kuri gali būti panaudojama ir kaip reklamos įrankis. Kadangi šia el. pašto sistema naudojasi vis daugiau žmonių, tikėtina, kad dalį jų pasieksite sukūrę įtaigų vaizdinį ir tekstinį turinį. Tik reikėtų nepamiršti, kad Google reklama, naudojama per Gmail paštą, tai nėra elektroniniai laiškai, kurie paprastai atsiduria šlamšto skiltyje. Tai išplečiamieji skelbimai, rodomi skirtukų viršuje. Spustelėjus šiuos interaktyvius skelbimus, jie išplečiami iki el. laiško dydžio. Tokia reklama pernelyg neįkyri žmonėms, tačiau yra talpinama erdvėje, kurioje lankosi gausybė vartotojų, todėl galite pasiekti ir sau tinkamą auditoriją.
Youtube. 2015-ųjų metų duomenimis, net 30 proc. visų interneto vartotojų Lietuvoje lankosi Youtube svetainėje. Taigi, Google reklama gali būti skelbiama ir su šio šaltinio pagalba. Paprastai Youtube yra naudojamas žinomumo, prekės ženklo atpažįstamumo didinimui, o ne aktyviems pardavimams, todėl ši informacija turėtų būti itin aktualiems žmonėms, kurie neseniai pradėjo savo veiklą ar pakeitė įvaizdį, todėl nori, kad žmonės geriau susipažintų su juo.
IT
Internetinė reklama vis labiau kyla į populiarumo aukštumas, taip pat ir pats google sugalvoja naujovių. Svarbu žinoti visas subtilybes ir nebus sunku patiems reklamuotis. Žinoma, geriau kreiptis į specialistus, kurie tuo gyvena ir patys pirmi išsiaiškina pakitimus.